'Spui că e obositor să fii alături de copii.Ai dreptate. Și adaugi: fiindcă trebuie să te cobori la nivelul lor, să te apleci, să te înclini, să te încovoiezi, să te faci mic. Aici însă greșești. Nu asta te obosește cel mai mult, ci faptul că ești obligat să te ridici la înălțimea sentimentelor lor. Să te întinzi, să te alungești, să te ridici pe vârfurile picioarelor. Ca să nu-i rănești.' Janusz Korczak

"Fie-vă dragi copiii, purtați-vă cu ei blând, învățați-i ce e de folos, fiți drepți și-ți vedea că nu-s sălbatici. Schimbați-le des ocupația, jucați-vă cu ei, căci între copii trebuie să fii și tu copil. Nu vă vărsați veninul amărăciunii voastre în sufletul copiilor, că-i păcat" (Ion Creangă)

"Cea mai bogata mostenire pe care parintii pot sa o lase copiilor este copilaria fericita, plina de amintiri tandre despre tatal si mama lor. Aceasta va lumina zilele care vin, ii va pazi de ispite si-i va ajuta in incercarile vietii de zi cu zi dupa ce vor parasi casa parinteasca.
Parintii trebuie sa fie asa cum vor sa-i vada pe copiii lor, ci nu cu vorba, ci cu fapta. Ei trebuie sa-si invete copiii prin exemplul vietii lor."
(Sfanta Mucenita Alexandra, Imparateasa Rusiei)


joi, 17 noiembrie 2016

JURNALUL UNEI FEMEI SIMPLE

♥ PENTRU ASTAZI...   
vineri, 18 noiembrie 2016
♥  AFARA...
E încă noapte. Probabil e frig.
♥ MA GANDESC...
Să-l duc pe David la expoziția de bijuterii și pietre prețioase de la Muzeul de Istorie. Dacă nu azi, sigur mâine
♥ SUNT RECUNOSCATOARE...
Pentru că deja am comandat cadourile de Sărbători pentru copii (aproape toate).
De Sfântul Nicolae ei vor primi cărțile lui Tony Wolf Crăciun fericit și Povestiri de Crăciun. Câte una pentru fiecare. Plus o cutie de Rafaello pentru David (preferatele lui).
De Crăciun am comandat cartea Ioanei Macoveiciuc Mami,e gata? și mai trebuie să comand o cutie de nisip kinetic (în decembrie, când intră următoarele alocații). Am vrut să i-l iau lui David de ziua lui, dar nu am reușit, așa că i l-am promis de Crăciun.
Niciodată nu am fost așa eficientă în pregătirea cadourilor. De obicei lăsam totul pe ultima sută de metri.
♥ DIN BUCATARIE...
Ceva cu foi de plăcintă.
♥ CE MAI MESTERESC/CREEZ...
Am făcut zilele trecute un detergent natural pentru vase, pe bază de lămâi, sare și oțet. E fantastic. Nu numai că lasă vasele sclipitoare dar am reușit să curăț și niște oale care n-au vrut nicicum să reacționeze la alt detergent.
Voi face o postare separată, de îndată ce reușesc să descarc pozele.
♥ CITESC...
Tot despre ordine și despre cum să mă desprind de lucruri inutile
 ♥ IMI DORESC...
Să nu mai amân ce-mi propun să fac (de exemplu să ajung la zi cu contabilitatea pe anul acesta).
♥ AM INVATAT ...
Că o noapte nedormită are beneficiile ei (dacă nu se repetă prea des, desigur)
 ♥ IN CASA...
Am reușit să selectez hainele. Gata, capitol încheiat.
O cutie cu haine și încălțări care i-au rămas mici lui David a plecat spre trei frățiori zburdalnici, a doua cutie cu haine de-ale mele și de-ale Elizei așteaptă ocazia de a ajunge la Centrul de ajutor pentru viață din Turturești. Trebuie doar să găsesc pe cineva care ajunge în zonă și poate duce și cutia mea.
De asemenea, am selectat hârtiile din sertarele de la birou și am lăsat doar ce era important. Acesta e capitolul cel mai greu: curățenia în hârtii.
♥ UN CITAT PREFERAT PENTRU AZI...
Misiunea noastră nu e să îi întărim pe copii pentru a face față unei lumi crude și nemiloase. Misiunea noastră e să creștem copii care vor face lumea mai puțin crudă și nemiloasă.
Am găsit ideea asta în scrierile lui Janusz Korczak. Sunt aproape 100 de ani de când el răspândea astfel de idei despre creșterea și educarea copiilor. Și au mai fost și alții ca el de-a lungul timpului
♥ IMI PLAC...
Ideile de activități și ornamente de Crăciun care circulă pe net. În ultimii ani nu prea am avut tragere de inimă pentru așa ceva, am făcut câte ceva doar pentru că era perioada. Acum chiar caut idei de activități pentru un calendar de advent. Ceva simplu, în care să-l antrenez pe David. Vreau să pictăm globuri, să ornăm camera, să punem instalații etc.
♥ O FOTOGRAFIE*MAI MULTE :)  DE SAPTAMANA ASTA...
Nu am poze de săptămâna asta. Las una de acum 2 săptămâni

Conversație de seară

Un comentariu:

gianina smith spunea...

Draga Madi,ne e dor de voi,mai ales ca se apropie sărbătorile.Si acum pun cu drag in brad decoratiunile de Crăciun de la tine de acum vreo trei ani.Va pupam